Safari

Ikväll är Haylie lika tjorvig som alltid och det bästa man kan göra då är att åka ut med bilen.
Häromkvällen stack vi till storön där det bara fanns massa grodor och harar. Inatt styrde kosen mot töre och siknäs.

Patte kallar mig betongbarn för att han tror att jag är rädd för djur och för att jag aldrig sett ett rådjur.
Idag lyckades vi dock se 5 rådjur, 9 harar, 2 älgar (varav en på jävligt nära håll - jag grät), 2 renar, 2 konstiga fåglar, en massa grodor och en död räv.

Allt detta efter en och samma väg.

Nu har jag nog sett de allra flesta djuren som vandrar omkring här i skogarna. Kvar är bara varg, björn och lodjur. De 2 första hoppas jag dock få slippa se någon gång överhuvudtaget.

Utöver det så har vi varit hos faster Camilla och isak och sett på hockey och ätit glass.

Nä nu ska jag gå och trycka tissen i munnen på min älsko (den lilla).


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback