Önskelista

Okej mina damer och herrar, nu börjar dagen D närma sig med stormsteg - jag kommer bli tjugoen år jag också.
Förutom att jag kan gå på krogen lagligt, i USA, så händer det nog inte mycket annat vid den här åldern.

Min önskelista hittills är:
- Sony Ericsson Satio (den här punkten är främst till dig pappa. En röd eller rosa skulle vara fint)
- Tapeter och färg till vardagsrummet. Vet redan vilka tapeter så pengar skulle passa bra.
- Pengar är alltid välkommen
- En bärsele. Återkommer med modell senare.
- En kamera. Helst system, men digital går också bra. '
- En vit BILLY bokhylla från IKEA. Den största eller näst största.
- En till smyckeshållare i den
här modellen och färgen. Den här går också bra.
- En minidator
- Utemöbler till balkongen.  Trä fungerar också bra

Sen är jag nog ganska nöjd. Eller ja, kläder, skor, pengar, smycken och sånt är också alltid välkommet.

Tudels.


Kommentarer
Postat av: S

Hej, Har en jäffefin systemkamera. Med väska och två objektiv. Canon. (kan kolla upp vad modellen heter) Du får köpa den för 1000spänn om du vill. Jag bor i Stockholm men kameran finns i Kalix. 0765613304.

2010-06-09 @ 09:08:41
Postat av: mikaelf

Woho! Så du fyller år snart! Länge sen vi hördes, det verkar ha hänt rätt massor för dig sen sist! Grattis på flera plan :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback