Farfar är söt :)

Jag och vovven tog en promenad till farmor och farfar idag i -20 grader. Det var uppfriskande.
Inte nog med att hunden slet av mig både arm, nacke och mage så drog hon även omkull mig i en snöhög. Jag skrattade bara för att det var så pinsamt, tills jag insåg att mina skor var fulla av snö och jag höll på att frysa ihjäl.
Nåja, tur att hon lyder bättre utan koppel. Det var bara att släppa lös henne och hoppas att vi inte skulle få möte.

Farmor förbjöd mig att gå hem när det var dags för det så hon skulle skjutsa. Farfar ville stanna hemma, men det tyckte inte hon.

Farfar - Men nog kan jag vara hemma själv
Farmor - Nä sluta svamla, kom nu
Farfar - Jag tänker inte ta självmord
Farmor - Men vad säger du?
Farfar - Jag säger att du inte behöver oroa dig för att jag hänger i taket när du kommer hem

Farmor övertalar farfar.

Farfar - Ja fyfan, nu är mina vackra dagar i livet förbi. Nu är jag bara gammal, ful och black.

:)

Hon svängde iaf förbi GKs så jag fick mig en marabou digestive, annars var det ju onödigt att jag ens tog en promenad.

Nu ska jag vänta på att Patrik vaknar till liv så vi kan fara och handla och sånt där. Farmor har även bett mig beställa våran barnvagn nu, för hon ska betala. men det kan jag inte göra förens patte kommer hit och väljer vilken han tycker är snyggast :) Har nämligen sovit hos min far inatt. Tanken var att jag skulle gå hit och hälsa på igår, sen seglade klockan iväg och jag somnade före 10.


Ska vi? Nåja, om ett år ungefär :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback