En liten detalj

Jag kanske har glömt att berätta den lilla detaljen att jag faktiskt har en annan blogg, därför blir det dåligt med uppdateringar här.

Jag kan väl snabbt uppdatera med att Haylie har börjat få ett jäkla humör, iallafall på kvällarna. På dagarna är hon lika underbar som alltid. Hon skrattar, ler, knorrar och "pratar". Hon viftar med armarna, fötterna och älskar att titta på människor. Hon är så stark i nacken att man knappt kan hålla henne längre. Mitt i allt kastar hon iväg huvudet med en jäkla fart och jag är livrädd att hon ska göra illa sig. Min sötnos.

Vi är nog ganska överens om att hon är en Haylie. Jag tycker fortfarande inte att det känns rätt de gånger hon är söt och oskyldig. Men när hon är arg eller busig känns det hur bra som helst, av någon anledning :)
Varken Haylie Åström eller Haylie Lundbäck låter ju särskilt bra, men det skiter vi i, man vänjer sig :) Tudels.



I love u!


Kommentarer
Postat av: fiia

vad heter den bloggen då :D?=

2010-05-01 @ 12:07:02

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback