Sug...

Just nu är jag så sjukt sugen på snus, vin, smirnoff och tillochmed cigaretter. Helt galet. Det är så illa att jag är sugen på hotellet, som jag annars hatar så innerligt. Men dit kan man ju gå utan att dricka, även om patte förbjuder mig.

Får trösta mig med att jag också är sugen på persika, och det får jag ju faktiskt förtära...
Snart halvvägs.. kääämpa..

Nu tycker jag att ni får börja producera hörni.. det är inge kul att vara gravid själv. Jag vill ju ha någon att må illa med, hata med, äta mackor med, spy med, simma med.. Patte är kille så han förstår ju ingenting.

(förlåt älskling men jag somnade när du for och vaknade nyss. har inte hunnit städa och kommer förmodligen inte hinna göra det heller :) i love u)


Står inne på någon toa efter vägen hem från gällivare.. Såhär sliten är jag varje dag nu för tiden.


(och den "anonyma" idioten som kommenterade att jag druckit och rökt som ett svin sen jag blev gravid kan ju gå och kamma sig. Jag fick veta att jag var gravid när jag var i v 7 kanske och har sen dess inte druckit en droppe eller rökt ett bloss. Inte veckorna innan det heller. Sen snusar jag Onico, som står för noll nikotin. Innehåller heller ingen tobak och är därför helt ofarlig för både mig och barnet. Barnet levde inte på mig sista gången jag drack alkohol, så fuck u. Tur att du som bor i Texas, och som inte pratat med mig på över 6 år vet så otroligt mycket om en grej som bara jag och patte vetat om. )

Nä hörni, nu ska jag lägga mig framför TVn.

Tack för alla kommentarer här, på facebook, msn och via SMS! :)

Kommentarer
Postat av: daniels sofia ;)

You gooo girl !!!!

2009-09-14 @ 20:32:22
Postat av: EMMA

Hihi :)

Postat av: terror

GRATTIS för fan :D

2009-09-15 @ 17:59:14
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: Lajsan

Om du hade kommit ut lite tidigare att du var på tjocken.. jag ska börja våldföra mig på Fredrik då han sover. Snart ser du mig gå på mamma-avdelningarna och shoppar höhö

2009-09-18 @ 21:15:29
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Fegon

Ska jag döda den anonyma jäveln? det kan jag. Det kostar dock sjutton kronor... men jag gör det !... med nöje... eftersom att det är så tråkiga program på tv, så då kan jag lika gärna döda någon. Ring mig. höhö

2009-09-19 @ 18:08:08
URL: http://fegon.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback