Prosit

Great, nu har jag blivit sjuk också.. Har kännt på mig det länge nu men idag jävlar har det slagit ut. Bläää..

Nåja, igår började jag dagen med att baka bröd. Varför vet jag inte men det gjorde jag, och gott var det. Sen gasade jag och Camilla till Haparanda där vi spenderade både mycket tid och pengar. Var helt slut när jag kom hem. Inte nog med att magen är ivägen överallt och är jobbig att bära, så skulle jag ju ha världens värsta huvudvärk. Man får ju skratta så jävla mycket åt Camilla så huvudvärken blev allt annat än bättre, haha.

Det första hon gör är när vi tankat på OK/Q8 och ska ut på E4an så kommer en tant och stannar bredvid våran bil vid stoppskylten. Hon satt där och hoverade, svor, mimade, pekade och härjade på. Jag och camilla fattade ingenting och undrade varför hon var så jävla sur, för det var så det såg ut. Camilla blev stressad och skrek "jajaaa jag kör väl då" åsså gasade hon ut på E4an. När vi är i höjd med frasses tittar hon i backspegeln och frågar vad fan som flyger omkring bakom bilen. Det visade sig vara hennes plånboks innehåll. Hahahaha.. Hon hade glömt den på taket och det var det tanten hade försökt visa, och vi som blev sura för att hon var så sur. Jag fick springa och plocka upp allting som var utspritt efter E4an, sen fick vi ta taktikvila innan vi körde iväg.

Sen tappade hon bort börsen inne på rusta också. När hon lastat upp allt och skulle betala så insåg hon att börsen var borta och sprang ut i bilen och tittade. Där var den inte. Sen sprang hon in i affären och sökte och det tog ju då en jäkla tid så dom fick öppna en ny kassa för att kön inte skulle bli så lång, haha. Bara camilla lyckas med nåt sånt. Börsen hade hon iallafall så vackert lagt ned bredvid mattorna. Resten av dagen/kvällen gick åt till att kontrollera att börsen var med.

Sen var det bara massa småsaker. Hon skulle vara "cool" när hon spottade ut snusen genom fönstret i farten, men den blåste in igen så hon fick stanna i sangis och söka igenom bilen för att hitta den, haha.

Ja ojoj :) Men det blev ganska mycket handlat så jag är nöjd :)

Huvudvärken väckte mig kring 5-6 imorse och nu ska jag traska hem till pappa och hämta bikini och sånt så jag kan fara och simma på badhuset. Nog för att huvudvärken brukar bli värre när jag är där men skitsamma.. Farmor och farfar vill komma och titta på lägenheten också så jag ska röja upp lite här. Nu blev det mycket text märker jag så jag slutar här. Hejsvejs.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback