Kort och proppmätt

Patte säger alltid att jag ser kort och proppmätt ut nu för tiden. Kalaskulan putar rakt ut och längden går ju inte att göra så mycket åt.

Nu är det dock fakta. Har nyss tryckt i oss middag här i lägenheten. Pommes, lövbitar, vitlöksbaguetter i ugn, sallad, persiljesmör osv. Fyböbblan vad mätt jag är. Däremot vet jag ju att jag kommer vara skithungrig om 10 minuter igen.

Ungen, eller ungarna skulle man kunna tro, äter för 3 fullvuxna, och min ämnesomsättning har tydligen ökat jättemycket. Varför syns inte det tydligare? När vi ändå pratar förändringar så har mitt hjärta tydligen ökat med 20% i storlek den här veckan. Fy vad äckligt.

Jaja vad mer då.. Har varit i happis idag och bytt nå kläder åt min lillasyster som var för små. Passade på att köpa lite nödvändigheter hit till lägenheten och farmor köpte ett par mjukisbyxor åt mig i storlek L för att jag och maggen ska ha nåt att växa i, haha. Allt jag kommer i nu för tiden är ju mina strumpbyxor och träningsbyxor.

Nä om man skulle inta ryggläge i sängen ett tag. Känner att det här mest blir osammanhängande.

Imorrn ska jag luncha med Camilla, icket att förglömma. Ska även göra lite andra ärenden. Boka halkbanan blandannat, har lovat pappa att fixa körkortet innan bebben kommer. Är mindre motiverad......

Kommentarer
Postat av: soppe

Demodex heter sjukdomen. Det är typ som skabb, kvalster som finns i hårsäckarna och gör att han tappar allt hår. Men utöver det får han infektioner på hela kroppen, blåsor, sår, klåda. U name it. Det känns förjävligt att se han lida :(

Postat av: soppe

Det går att bota tillfälligt. Det kostar ca 6-7 tusen varje år isåfall. Det kommer tillbaka varje år, stackarn..

2009-09-24 @ 22:22:25
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback