Jag kokar

Jag bor med en perfektioist. En smörkniv blev flottig så jag satt den i slasken. Min sambo såg att stackaren låg där alldeles ensam och gick genast igång på 300. Jag försöker förklara med att jag hellre väntar tills vi ätit klart frukosten, eller bara får någon annan disk så jag slipper ställa mig och diska EN smörkniv.

Det fick jag inte.

Nu har lermasken snart stelnat klart, sen är det dags att skölja bort den och slänga sig raklång på golvet. Jag har blivit framtung och min rygg lider.

Kommentarer
Postat av: Patteloiten

Haha, jag skulle vilja påstå att det ligger en smörkniv i slasken efter varje gång du ätit.. de känns förjävla onödigt att diska den jäveln efter varje macka tycker jag.

2009-09-27 @ 15:09:29
Postat av: frida

men om jag skitar ner den så är det väl lika bra att diska den :)

2009-09-27 @ 20:06:51
Postat av: soppe

Jo de känns lättare nu efter en vecka, men ja stöter på nya hinder varje dag, men ja biter mig i läppen :) Hur har det gått med snusen för dig?


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback