Finfrämmande

Idag när jag, Ida och Fia var påväg till lägenheten så gick vi en omväg bara för att. Vi träffade iallafall Idas brorsa som följde med oss hit. Tur att jag är så smart att jag köpt glass och saft enbart för besök av dom mindre :) Ida har föresten börjat kalla mig "storesyrran" nu och använda värre coola fraser, hoho.

Äh jag vet inte vart jag vill komma. Svärmor, svärmormor och svåger har varit och hälsat på idag också. Fick massa bröd av Pattes mormor, ska bli spännande att smaka :) Han pratar alltid om dom där bröden så dom måste vara goda. Fick även veta en kul sak, haha. Jag kan ju säga att det blir samåkning till sunderbyn i mars :)

Nu har vi precis varit och handlat lite, jag ska ju nämligen baka ikväll. Patte förväntar sig att gravida tjejer ska kunna sånt så jag måste bevisa att fallet inte riktigt är så. Sen har vi varit hos farmor och farfar och hämtat en blomma och lite gravidkläder =)

Nu sitter jag här med magen i vädret och patte sitter bakfull bredvid mig och tittar på magen, tittar på maten, tittar på magen och får kväljningar.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback