Blö!

Åh, trodde jag skulle slippa den här skiten, men givetvis inte. Jag är tillbaka på ruta 1 och jag orkar inte ens bry mig.

Jag hatar Patte idag. Jättemycket. Han vet inte ens om det. Jag hatar han för att han for imorse och vägrar höra av sig. Jag hatar han för att jag behöver hans kramar jättemycket nu men jag får inga. Jag hatar han för att bäbis har levt om mer än någonsin idag och han har inte varit med. Fast egentligen hatar jag ju inte alls.. bara lite. just nu.

Ikväll är det jag och fia, mitt gamla flickrum, inga lakan i sängen och möjligtvis lite n64. Har några program på tv jag vill se, men jag orkar inte ställa mig upp och slå på tvn. hungrig är jag också.

hoppas jag somnar tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Patte

Hata inte mig :( Jag älskar dig ju

Postat av: AnnMary

Menar ju det, jag är nog minst fin i kanten i hela världen!!!

2009-10-25 @ 17:25:32
URL: http://annmary.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback