Mycket på en gång

Buhu. Jag lurade hit brorsan för att se hockey med mig så jag slipper se det själv. Givetvis spelar MoDo halv 7 då, och inte 4. Blö. Han ligger bakfull på soffan och tittar på HVmatchen och jag sitter här och försöker kurera mig istället.

När jag var på stan idag så ville exakt alla jag någonsin ens tittat på klämma och känna på magen. Antar att den är stor nu? Jag vet inte, jag är ju så van med den. Men vad jag med säkerthet vet är att den väger.. enormt mycket! Min rygg kommer inte klara av 15 veckor till. Jag har alltså varit gravid i 25 veckor. i början gick det skitsnabbt för då jobbade jag ju hela tiden och sen sov jag de lediga timmarna som fanns. Sov visserligen på jobbet också. Nu när illamåendet och tröttheten är borta så går det exremt långsamt. Men den som väntar på något gott..

Min karl är i fyllan ikväll. Eller han är nog full redan nu den korven :) Han får passa på nu medans han kan, för snart är det försent. Då är det han som ska stanna hemma med en bebis när jag jobbar natt och/eller festar. Han påstår att han gjort sin del i graviditeten nu, dvs gjort mig på smällen. Sen ligger ansvaret hos mig. Puh. Jag kan bära runt den här magen i 9 månader (nästan) utan problem, men de kommande 18 åren är det ju han som får anpassa sig.. Det kan han vara säker på :) höhö..

Idag ska vi äta räkor till middag. Räkor och mackor. Bättre blir det inte när fantasin och matlusten tryter.
Efter det ska jag in i bastun. Jepp.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback