Ja fybubblan

Vi flyttade in i mitten av september.. I mitten av oktober skulle tapeterna bytas i 3 rum. Nu är det mitten av november och jag ringer upp och frågar vad dom håller på med. Dom har missat mig. Typiskt.

Däremot ska dom börja fixa redan imorgon så jag skulle försöka hålla mig borta om jag kunde tyckte han. Det gör jag med nöje, bara det blir klart någon gång :)

Då kanske man kan flytta in på riktigt snart? Ta dit alla saker och ja.. bo där. Har känts väldigt onödigt att punga ut 6000 kr/månad för något jag ändå inte använder. Har ju sovit hos pappa nästan hela tiden sen vi fick lägenheten.

Nåja, nu har jag skickat iväg karln för att hämta stripsmeny åt mig. Jag är hemskt hungrig.


Titta på mina vader och gissa om jag låg på rygg eller mage under resan. Jag tyckte att bebismagen var enorm redan här och kunde absolut inte ligga på mage.
Sen saknar jag min camilla också. Hmrf..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Naaaw, jag saknar ju min fiffo också!! :) Fan vilken nostalgi den där bilden är, dock inte så länge sedan den togs. Men ändå, heeeelt underbart!! :) Vi måste fara fler gånger :)

2009-11-18 @ 21:24:39

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback