Mys med farmor och farfar

Var som sagt med berra och sara igår. De tvingade i mig flintastek (eller va?), klyftpotatis, beasås, chips och läsk så jag mådde illa hela kvällen igår och hela morgonen idag. cheeeses :) Det var iallafall trevligt, trots att jag inte sa ett ord nästan och mest var inne i någon annan värld. Fick iallafall se klart en film jag somnat till skitmånga gånger.



Kom hem och allt blev betydligt mycket bättre. Ett livstecken som gjorde att jag faktiskt kunde somna, med ett leende på läpparna. Sen att klockan var 5 på morgonen och att jag skulle vara klar 8 var ju en helt annan sak.

Gjorde bort det där skitmötet, som gjorde mig less igen, usch. Sen for jag med farmor och farfar till haparanda. Orkade egentligen inte, men jag hade inget val. Det har man aldrig med farmor, har hon bestämt sig för nåt så har hon :) Dom har gjort allt för att få mig glad. Först tvärnitade dom utanför en drop-in-frisör som visade sig vara den skönaste människan på jorden. Haha saknar henne redan! Hon kallade mig älskling och gumman hela tiden, erbjöd mig ett sminkjobb på hennes frisör- och sminkskola hon ska öppna i augusti. Jag är rädd, trodde hon skojade först men sen tog hon mitt nummer och bad mig maila massa saker åt henne. 

Aaanyway. Hon sa att kompisen som "slingat" mitt hår (pay attention kixen) skulle ha cred för att ha fått i så många olika färger på ett och samma huvud :) Och att det är många som vill ha samma kopparfärg jag hade på vissa ställen, som tydligen är jättesvår att få till. Kixen fick gärna komma med hennes kreativitet till hennes nya skola :)

Efter det blev det lite smink och "lite" mat och godis. Jag älskar lissa och donald!

Farmor - ryck upp dig nu.. jag tycker inte om att se dig sådär
Jag - Mm.. jag försöker
Farmor - Du är för skadad för att behöva utstå något mera
Jag - Jaha..... skadad
Farmor - Nämen.. Psykiskt skadad alltså
Jag - jaja.. tyst nu

Söt :)

Uuu nu blir det mycket text, förlåt. Avrundar med några bilder.

Hittade min bibel i Saras bil.


Och håret då.. Mycket jämnare än sist :)



Dom la in bruna slingor i underhåret också.. Men mer ska det bli. Nästa gång ska det klippas också. Hjälp.


Tyvärr är klumpen i magen tillbaka igen. Jag saknar patte så det gör ont i varenda liten del av kroppen. Vill inte gå igenom det här utan han ju. Kom hem!!!!

Sen far pappa och jobbar imorrn tydligen och kommer hem nästa helg. Score! Vad fan ska jag då göra?

Jaja, en dag i taget.

Kommentarer
Postat av: soppe

fan va fin du är ihåret=)

Postat av: Sara

Oj oj du tog väl din bibel. var den där ? ;O bra koll

2009-05-06 @ 21:26:36
URL: http://farmorsara.blogg.se/
Postat av: Lajsan

Nämen så fin du blev i håret. Äntligen slipper jag se dig i svart hår :)

2009-05-08 @ 18:19:47
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback