Imagine

Ja fybubblan, vaknade av att camiedodelo bad mig stiga upp, vakna, klä mig och sminka mig på 4 minuter då hon skulle infinna sig här utanför. Sagt och gjort. Minutrarna senare satt vi på myggan för att i mitt fall dricka frukost, och i hennes fall äta lunch.

Tanken var att jag skulle fara på missions efter det, men då slog det mig att jag har körning idag och jag hade inte en aning om vilken tid, så det var bara att gasa hem. Bitterheten kom krypande efter mig. Körningen var inte förens 4. Förbajjat. Nåja, kixen tjatade till sig några matcher i betapet så det håller vi på med nu.

Det finns så mycket jag vill säga.. jag vill bara skrika ut till hela världen om hur allt ligger till. Men jag ger fan i det. Vissa dagar är bättra än andra, idag är inte en sån dag.


Nybliven svarting. Kanske 3-4 år sedan. Jag saknar det.
Good times. Kixen hängde runt min hals varje dag i flera år.
Kanske att man ska äta upp sig lite igen så boobisarna kommer tillbaka? haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla vacker

2009-05-21 @ 14:20:53

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback