fiffo is a female version of a hustla

Jag föll för grupptrycket som ni kanske märkte. Planen om en halv vinare på 2, böts ut mot öl, cider, 3 flaskor vin, tequila och sprit på 4. Ja fybubblan vilket arsel man är.
Jag for till camilla i trasiga jeans, saras slitna tröja, samma fläta som jag haft och sovit med i 3 dagar, inget smink, möjligtvis några smulor från dagen innan.
Jag for därifrån i camillas kläder, tog ut flätan ur håret, sprayade som satan och stack. Jag har aldrig varit så ofräsh, orakad, ful och äcklig bland folk. Ändå har jag aldrig fått så många komplimanger sammanlagt i mitt liv. Då vet ni ju det också.

Som vanligt var det drama efter hotellet, men det löste sig. Jag och patte låg och mös till 7 på morgonen. Jag var död, och i chock, för att jag ens kunde vakna av att camilla ringde 12 imorse. Telefonen var på ljudlös, i min jacka på golvet. Konstigt det där. Jag vaknar ju inte ens om någon står på mitt ansikte och hoppar i vanliga fall.

Dagen har varit ruskigt händelselös. Mat och hejdå hos farmor och farfar, långpromenad med fia, promenad och kramkalas med sara. Nu har jag just kommit hem och hoppas att någon ska komma och packa min väska, duscha mig och få mig i säng. Godis och snus vill jag också ha. Mamma behagade ju inte att vara hemma nyss när jag var där och skulle säga hejdå. Hon är lite purken för att jag ska vara borta så länge och missa min 20årsdag som jag tjatat om konstant sen jag fyllde 18. What to do..

Kanske skriver när vi är där. Det ryktas om att det ska finnas en dator där.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback