Tudels.

Nu har jag just kokat ägg för första gången i mitt liv. Mamma berättade över telefonen i detalj hur jag skulle göra, men ändå misslyckades jag. Till att börja med så krossade jag ju 2 ägg redan innan dom var ute ur kartongen, men sen råkade jag spräcka ett ägg när jag brutalt slängde ner det i grytan. Så det blev någon form av äggsoppa. Jag provade skaka på de "färdiga" äggen och det klunkade på friskt där inne. Hoppas de är sugna på löskokta ägg efter gymet :)

Nåja, nu var det inte det jag skulle säga, utan jag skulle bara meddela att det jag just beskrev är det mest händelserika som hänt mig de senaste dagarna och därför blir det glest med uppdateringar.

Imorgon däremot måste jag ta tag i massa skit som jag dragit ut på alldeles för länge. BLÄ!

Nåväl. Måväl. Farväl.

vad är det

Kommentarer
Postat av: soppe

hahahahaha asså frida :D



keep up the good work!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback