bloody sunday

Igår blev det ytterligare en spontanfest.. For till sara för att kolla vad hon och ida gjorde, timmen senare var jag inne på min tredje grogg och varvade med cider och skitsnack..

var iaf en trevlig kväll. det som var mindre trevligt var patte. Han somnade, och spydde ner hela sängen, inklusive mitt hår. jag sprang runt i hela huset och sökte en hink, men det var dåligt med såna. jag satt en låda bredvid han, men han är ju så jävla intelligent och puttade bort den och spydde på golvet istället :) tillslut fanns det ingenting kvar som inte var nedspytt, så jag började traska hem. samvetet slog mig på käften och jag vände om mig och la mig på golvet nedanför han.

fan vilken flickvän man är.

på morgonen när jag hade lyckats sova sammalagt 30 minuter så började jag traska hem och sov bort några timmar. nu sitter jag här hos patte återigen och lyssnar på hans självmordstankar.

nej, jag är inte bitter.

MATA MIG!!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback