Jag är trött.

Jag har varit hos Annis ikväll. Jag skulle öppna ett nagellack med tänderna och en tandbit flög iväg. Nu kan ju verkligen ingenting mer hända mig. Det vore inte mänskligt.

Brorsan ringde och BAD mig komma till han och spela massa saker. När det började närma sig ringde jag och skulle säga att jag skulle börja gå från Annis. Nej, då rymdes jag inte tydligen. Jävla lågstadiefasoner. Det finns golv! Hoppas du förlorade!

Emelie satt vid datorn och Annis sa något
Emelie - Nä vänta, jag tänker
Annis fnissar och jag håller för näsan
Annis - Varför håller du för näsan?
Frida - För att det luktar bränt, höhöhöhö (nytt skämt)
Annis - Va? Mens? Vars?
Frida - gah, nä, BRÄNT!
Annis - TÄNT?
Frida - NEEEEJ, BRÄÄÄÄNT..
Annis - Vars? Brinner det?
Frida - kjsadfkdjfksdf
Annis - Jag fattar inte
Frida - Det luktar bränt för att hon tänker, men nu har du ju förstört hela grejen. Det är du som stinker!
Annis skrattar ihjäl sig åt sig själv.

Fast det roligaste var nog när Emelie gjorde något IQ-test. Tråkigt bara att jag var den enda som fattade. Jag fick kväva skrattet i kuddarna för att inte verka dum.
Emelie (läser) - Om sallad blir dallas när man gör det här med ordet, vad blir då isåfall siffrorna 19483 om man gör likadant?
Frida - Ja, du ska alltså vända på sifforna och skriva 38491
Emelie - .... Ja.. Jo.. det förstod jag ju (tar upp telefonen) jag ska bara räkna ut det här.



Imorrn ska jag på hockey med camie, sen ska jag på kalas och sen ska jag och camilla hälla i oss några flaskor mod. Fast först ska jag hinna bowla. Synd att jag är så jävla dålig bara :)




Tudels.

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Det var väl ändå en tandbit som flög och inte nagel?


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback