Svennebanan

Igår mös jag och Patte till med hyresfilm, popcorn, chips, godis och juice. Efter det tänkte jag minsann försöka bli nyttig igen.....
Men det gick ju åt pipan :)
Pattes pappa fyller år idag så det blev lite tårta där, lite mat på campingen, lite kakor/melon på stranden, lite mackor hemma.
Förbajjat. Sen att jag slöat ihop totalt och inte ens orkar cykla till jobbet längre gör det ju inte bättre. Patte får fasen stiga upp med mig klockan 6 och skjutsa :) hihi


Här låg vi på en ödestrand och mös på :)


.. och pössades..


Vi gick på skattjakt i skogen. Hittade ett par kalsonger som patte försökte snöra upp i ett träd.




Patte kom med skeppet


For en sväng till campingen och åt.

Nä nu börjar klockan dra iväg ser jag. Måste hinna snabbduscha och packa väskan innan jag går till pälsko och sover. Han vet dock inte om det ännu..

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback