Suddiga bilder

Min mobilkamera är ju värdelös, som bekant. Men hur fasen bilderna kan ha blivit såhär suddiga vet jag fan inte :) äsh, här är några bilder från helgen.


i torsdags råkade jag dricka lite för mycket vin hos kixen. mer säger jag inte :)


det kanske därför bilderna är så suddiga? kixen, carrok och anna iaf.


kix


kixen hann sluta posa innan jag hade hunnit ta bilden :)


påväg mot bröllopet i fredags. Patte har en vit slinga.


vin hos sara i lördags. wilma kom förbi och vi stod och gjorde grimaser till varandra. Sara missade dock wilma.


sara var full redan innan jag hade hunnit dit


lite studsmatta innan vi gick och joinade festen hos grannkärringen (mamma alltså)


här satt jag och njöt medans de andra studsade på mattan


sen var det dags att öppna ryssvinet




jag och blåsfisken

nähä nu hinner jag inget mer tydligen. Ska hinna snabbstäda lite här inne innan jag och sara traskar ner mot stan för glass. Hujja vad jag är trött i benen efter veckans 7-16 jobb och promenaden(!!!) hem. Har förövrigt varit mycket roligare på jobbet idag när Sofia varit där :) Vi har klantat oss precis hela dagen och legat över sängarna och skrattat åt hur dåligt allt gått :) Jag och sofia böt föresten pass så jag jobbar måndag istället för fredag, vilket innebär att jag är ledig både torsdag och fredag. Om någon vill följa med mig och sova i stugan då så får ni ringa :)

höhö nä, om man skulle sätta fart nu.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback