Blöö, skitdag!

Ja fyfasen vilken skitdag det här har varit.
Vakna ensam (05.00) efter alldeles för få timmars sömn - stressa iväg till näsbyn för att jobba.
Det är helg, vilket betyder att vi bara är 2 st som jobbar. Kaos. Stress. Varmt. Hungrig. Törstig. Trött.
Gasa hem på cykeln klockan 4, vrålhungrig och lökig som fan - Inser att Camilla inte hunnit lämna min hemnyckel som hon lånade. Ännu mer kaos. 17 telefonsamtal. Varmt. Väntande. Promenad till mamma. Jävligt varmt. Sen fick jag min älskade nyckel som Linus snällt kom och lämnade, och mat.

Sen gasade jag bara hem, böt skor och for ut och sprang. Passade på när jag ändå var lökig och äcklig. Snabbade mig hem, duschade, putsa fönster+speglar och nu satt jag mig just ner och andades ut och känner att jag bryter ihop när som helst. Ska snabbstäda lite här inne innan jag far till mamma igen och är hundvakt (klockan 7, ännu mer stress). Dom ska bort ikväll. Pappa är också borta så jag är själv vars jag än är. Blä! Nåja, ska ju upp och jobba imorrn så det är bara att bita ihop. Jobbar delad tur. Alltså 7-12 och 16-21. Har några timmar fria mitt på dagen, för en gångs skull. Bara därför kommer det regna :)

Jag saknar Berra också. Jättemycket. Det var länge sen vi gjorde något spontant, bara vi 2. Vin och fotboll på 2 har aldrig varit så kul som med henne.


Jag ser ut som prinsessan Madelene har jag hört, 3 gånger faktiskt. Gamlingarna är klocka dom :) Håret är ännu under konstruktion. Har inte hunnit engagera mig i det riktigt.

Hoppas ni har det kul i fyllan ikväll. Jag är inte alls avundsjuk....

PUH, det får räcka för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Snygging! Jag saknar dig också. jättemycket! Igår då du hörde av dig.. tänkte fan ringa dig då jag gick hem från jobbet men insåg att jag knappt hade batteri i telefonen så jag skulle hem och ladda den men så hann du höra av dig före :) längtar till vi ska ha våran vinkväll.. det kommer bli myyyys


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback