idiot

har just kommit hem från jobbet, extremt jävla less att stiga upp före fan, må som en korv och cykla från en sida av skitkalix till den andra, för att sen bara sitta på arslet, få några slag på käften och magen av en tant och bli kallad det ena och det andra.

hade gärna kommit hem till någon vettigt. men det fick jag inte. för alla är idioter.

sen att jag ska jobba från 7-21 imorgon, från 7 till 4 på söndag och från 7 till 4 på måndag gör ju ingenting bättre. är ledig tisdag och onsdag och då far jag fan till stugan. patte ska väl supa så han skiter jag i. en extra bonus sådär.. helgen ska han ju också dricka så då blir det inge kvaltid där heller.

fybubblan. skjut mig. och nu mår jag illa igen. vad är feeeeeeeeeel? gaaaaaaaah!!!

sen måste jag städa också, som pricken på i'et. bilderna är dock från pottans kök när vi fick för oss att städa det.





update: här sitter man och väntar på att pappa ska komma hem någongång så jag kan få mat och pengar till snus. men nä, han har farit till stugan.. för att stanna. ingen snus, inge mat, inge lunch.. skitjävlaliv.
är dessutom en jävla bejbis som inte klarar av att sova ensam hemma.. och jag är för jävla sur för att ens kunna vara i närheten av någon annan människa. jag ska sjukskriva mig.. förtidspensionera kanske. fan.

Kommentarer
Postat av: soppe

hahaha ja juste, era jävla uppdåd hahaha


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback