Fredag hela veckan?

Hoh, det känns i kroppen när man har jobbat mycket. Hela fredagen kommer därför gå åt åt att återhämta sig och resten av helgen till att göra någonting vettigt.

Idag traskade jag iaf ner på stan och påvägen dit träffade jag camilla. Hon pratade om alkoholintag imorgon, vi får se hur det blir med det :) Är småtaggad faktiskt, men jag behöver VILA!!
Var faktiskt mycket folk på stan idag, när solen väl hade tittat fram, så jag slapp gå omkring själv som en någon annan lallare. Lunch fick jag mig också. Har precis kommit hem och kixen ringde och frestade mig med vin. Men det får nog vänta till imorgon.

Just nu sitter jag och slurpar i mig honungsmelon, banan och apelsin. Mycket bra :) Ska snart gå till mamma och klippa mig, kanske färga också, det skulle behövas. Hon bjuder på middag också. Nu för tiden äter jag säkert 6 gånger om dagen, dubbla portioner, haha.

Jobbade kväll i onsdags och blev erbjuden utgång, så jag gasade till brorsan i mina jobbarkläder, flipflops, flottigast i världen och utan smink i stortsett. Fick lånat ett par skor och en tröja, sen gick vi ut (med alldeles för mycket vin i kroppen) och gjorde valhall. Värt? njäää..

Fan vilket sammanhang det blev nu. Äääh..


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback