fortsätter gnälla.

... jag skiter i att det är lördag idag, måste ändå kolla upp vad det är för skit jag dragit på mig. svininfluensan mest troligt.

sömnen är obefintlig - jag hinner bara somna så vaknar jag av kväljningar och sendrag i benen.
tänkte skona er från detaljer, men spy får jag ju göra, endel. ingen magsjuka eller kräksjuka.. sånt känner man.

nu mår jag mer eller mindre illa hela dagarna + nätterna. och när jag blir hungrig, vilket jag blir direkt nu för tiden, så kommer allt upp. usch.

snusa kan jag ju inte heller, det kanske är en bidragande faktor till att jag är på dåligt humör konstant?

ska möta sara på min rast idag, får försöka tvinga med henne till akuten. hon om någon vet hur mycket jag hatar sjukhus och allt vad det innebär så hon kommer nog mer än gärna med och håller mig i handen:)

nu måste jag ta med påsen och gå till vägen så jag får mig skjuts till jobbet. finns inte en chans att jag orkar cykla. krafterna är lika med 0.


nä jag är inte bitter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

pregnant ; )

2009-07-25 @ 14:51:48

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback