Fantomen

Vaknar upp med världens förkylning. Nyser, hostar, feberfrossar, mår illa, röda kilande ögon, huvudvärk. Iofs brukar min förkylning komma varje morgon, och gå över inom några timmar.

Nåja, det var inte det jag skulle säga, utan att jag har en fruktansvärd jävla fantomsmärta i mitt "hål" i läppen. Nu är det ju iofs inget hål längre och jag har inte haft ont där på flera år, med eller utan piercing. Nu, några månader efter att jag tagit ut ringen, ja då ska hela munnen göra ont och jag drabbas av en halvsidig ansiktsförlamning. What to do? Det är ju omöjligt att inte gå och bita på svullnaden där hålet varit.

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig bredvid Patte och värma mig lite innan det är dags för att cykla (myt) till jobbet.


Patte och kotten. Fredrik klappar.

Kommentarer
Postat av: Shindra

Den stackars kotten ser inet särskillt glad ut...


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback