...

Jaha, den helgen var snabbt förbi och jag minns knappt vad jag gjort. Fredag+lördag var vi i seskis, igårkväll hos brorsan. Jag hade sett fram emot en liten utgång då det var min enda lediga helg och jag har inte varit ut på fleeera månader. Jag sa till karlarna som jag var med (brorsan och patte) att halva min vintetra skulle med mig hem, dvs, ville jag vara i fin form. Men nej, brorsan ville köra ett ölspel och jag var offret. En timme senare låg jag på hans toalettgolv, och ytterligare ett tag senare satt jag i en bil påväg hem, med en påse i famnen.

Karatefylla.

Det blev ingen utgång. Asen var i fin form och gick ut på hotellet. Klart fan dom var det, jag fick ju dricka alla klunkar.

Jaha, nu är det bara att ladda för i augusti.


Kommentarer
Postat av: Lajsan

nog vet jag du är ledig någon torsdag så vi i alla fall kör på lill-lördag? =)

Postat av: Elli

Lät som en förträfflig kväll, haha

2009-07-07 @ 13:46:21
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback