benen på ryggen

idag har jag jobbat 7-12, och sen har jag traskat till stan. åkte snålskjuts med camilla imorse och hade inte en tanke på hur jag skulle ta mig hem på rasten, så jag gick ner på stan och fixade lite grejer med sara. nu vet jag ju vad som är fel iallafall, inte för att det har tagit bort något illamående. men åksjuketabletter skulle jag köpa iaf? hm.. funkar ju inte när jag blir åksjuk men jag får väl prova det nu :)

var på bolaget åt brorsan, langade snus åt berra som var på jobbet, där vi även satt och filosoferade ett tag, tills jag blev hungrig och illamående igen.. så det var bara att gasa ner på frasses och trycka i sig en chickenstickmeny i solen. riktigt gott. var ovärt att börja gå hem då så jag och sara gled runt lite innan jag traskade tillbaka till näsbyn.

la mig på soffan och vilade mina arma ben ett tag innan jag började och sen var det full rulle fram tills halv 10 typ, då GICK jag hem från näsbyn. gah, mina fötter blöder! nästan..

2 dagar kvar innan ledigheten.. måste..härda..ut.. jobbar iaf med camilla imorrn till 12, så det går lite lättare.

nä nu ska jag snöra ner mina lurviga i sängen. här finns det ingen tid för fritid.


berra.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback