underbara pojkvän

fattar inte att han ens står ut med mig när jag blir dum i huvudet. sen att han försöker och _alltid_ lyckas få mig glad är ju ännu bättre :) nu är han dock i luleå, och fast att jag haft fullt upp sen han for så saknar jag ihjäl mig. buhu



jag och ida har varit hos mamma och hälsat på vovvarna idag, hon älskar hundar, eller djur överhuvudtaget, så det var bra :) sen har jag och sara lallat omkring. har bastat och sånt och nu är jag en död människa.

ska snart ta den färdigpackade bagen och bege mig till min mor igen. och på onsdag far jag till övik med sara. vet inte hur länge vi blir där. hon skulle göra någon tenta och ha avskedsfest eftersom att hon har hoppat av den lallaren :) ska bli jävligt skönt att komma bort ett tag.


Kommentarer
Postat av: soppe

äntligen uppdaterar du lite =)



jag förstår inte heller hur jonas orkar med mig och mina jag haha

Postat av: Sara

Nu måste du med när du nämt de i bloggen ! Babe kom kom kom jag vill inte fara dit själv :( ställer väcker ångest och jag kan inte sova på nätterna bara för jag är självpå den alldeles för stor yta :O

2009-01-11 @ 15:30:47
URL: http://farmorsara.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback