Tudels

Kixjäveln tvingar mig att blogga som vanligt , så jag gör väl det då, trots att jag har minst tid i världen.

Ingenting speciellt har hänt egentligen. Jag har gymat för första gången, haha. Det var en upplevelse. Sen for jag till cam och sov, myspys vare. Sen har cam tatuerat sig hos patte, och efter det gasade jag, camilla och kixen till haparanda och finland och gled runt på affärer. ÄÄÄH..

Idag for jag och sara iallafall och drack te på stan, och sen kom även sanna och camilla, så vi gick in i alla affärer och provade allt som fanns. Mina älskade skor är nära, men så långt borta. Camilla vill nämligen också ha dom, och det finns bara ett par 36or kvar, så jag la undan dom till imorgon då lönen kommer. Det värsta är att jag inte fått någon jävla lönespec så med min vanliga tur kommer jag vara utan pengar i helgen. Förbannat.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
När jag gick hem gick jag förbi en "tant"
Tant - Vad långt fint hår du har
Jag vänder mig om - Tack
Tant - Och vilka fina ögon du har
Jag går vidare
Tanten skriker - DU KAN JU SÄGA TACK IAF!

haha, jag är rädd.



Jag har just slungat in pappas sängkläder i tvätten, och nu ska jag snabbstäda lite här så han är en kladpapa när han kommer hem. han har varit i sthlm hela veckan, och jag vill ju faktiskt ha dom där skorna JÄTTEmycket ;)

Ikväll är det hockey. Det betyder att jag behöver popcorn och saft, så det ska jag fara och kirra nu.

Är taggad som fan för i helgen föresten. Det är inte ofta det händer numera.
Dag: Lördag
Plats: Skidstadion, Djuptjärn
Tid: 20>
Klädsel: Ingen

Tuuudels.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback