Inget nytt under månen

Jag hatar att jag aldrig har något att göra. Men samtidigt orkar jag inte göra någonting, någonsin. Min huvudvärk äter sakta men säkert upp mig, och jag vet mycket väl vad den beror på. Inte dålig syn som pattrasket påstår.

Nåja, den eviga jakten på lägenhet fortsätter, det gör även jakten på jobb.
Ska förövrigt jobba delad tur imorgon, och 7-16 på söndag. Jag vet någon som kommer vara trött och tjurig(are).

Aaaaanyway, nu ska jag ut och övningsköra med älskade mamiraj, och sen ska jag gräva ner mig i teoriböckerna, för en gångs skull. Det börjar närma sig nu. huh.

Har ni ett liv att sälja, kontakta mig på; 073-84 24 673


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har inte något liv att sälja. Men min 1:a på Kungsviksgatan 14 (HÖ Allbygg) är ledig fr.o.m 1/3 :)

Postat av: Annelie

Den är jättefin! Du får ju komma och kolla på den om du vill :)

2009-02-08 @ 12:04:24
URL: http://annelienystroem.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback