I'm sorry

Alla verkar ha blivit deprimerade av mitt förra inlägg. Jag bad er att inte läsa förhelvete! :)

Nå.. idag har vi iallafall varit på stan och fikat och köpt mig lite kläder. Hämtade ut mina massiva summor pengar jag vunnit på massa lotter som jag fått i allahjärtansdagpresent och namnsdagspresent (ni har ännu några timmar på er att gratta mig och lämna presenterna på bron).

Tröjan/klänningen/linnet jag köpte provade jag då jag var nyäten, då satt den bra. Det gör den inte längre, haha. Förbaskat.

Träffade även mormor och Ambi, och mormor har lovat att köpa varmare skor åt mig. Jag hittade ett par heeeeelt underbara. Jag tror att det var min första typiska tjejiga sko-orgasm upplevelse. Men nä, dom var för kalla tydligen! Helvete. Och dom lär ju inte finnas kvar när lönen kommer, och lönen lär ju inte finnas kvar efter jag varit på bolaget och handlat inför saras födelsedagsfest. Ja fyfan..

Varken jag eller Sara kände motivationen till att gå hem, så Loyd fick komma. Han satt och sjöng på "O boy" på bredaska skånskan, och nu kan jag inte sluta nynna på den.

Igår när jag pratade med Loyd i telefonen
Loyd - Fan vad kallt det är! Det är fan 22 (eller nåt) grader här!
Jag - Här är det 25.. Men säg 20, det är det alltid hos mamma.. Men då bor dom ju högre upp också.
Loyd - Haha Palle tyckte jag var dum i huvudet när vi diskuterade värmeskillnader. Jag höll inte med honom och sa "Ja, det är ju därför alla dör uppe på Mount Everst.. för att dom svettas ihjäl"

Då dog jag :)

Och nu ska jag äta upp mina äckliga gelehjärtan jag fick av farmor. Köket känns alldeles för långt borta.


ny bild.

Kommentarer
Postat av: carro

haha, så sant så!:D

Postat av: soppe

hahaha "lämna presenterna på bron"

å grattis =)

2009-02-18 @ 18:19:51
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Karolina

Snygg blogg!

Svara gärna på min look alike fråga i min blogg =)

2009-02-18 @ 19:12:08
URL: http://kkarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH Frippan som ungdom :D Grattis på namnsdagen för fasen :)

2009-02-18 @ 20:05:39
Postat av: Annelie

Grattis grattis. Hade jag vetat vars du bor hade möjligen stått nå paket på bron ;P Höhö. Snygg frilla btw! Diggar färgen :)

2009-02-19 @ 09:50:35
URL: http://annelienystroem.blogg.se/
Postat av: Frida

Anonym aka camie: Haha snäll jävel! och tack förhelvete. Var mer aktiv någonstans så jag kan hålla mig och dig uppdaterade då!:)

2009-02-19 @ 17:45:31
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback