Blö

Idag fyller Sara 20, woho. Jag har bjudit henne på fika och sökt present åt henne idag, men det är inte det lättaste. Nåja, det löser sig. Annars har jag och mamma varit och gått på isen med hundarna, var även på stan och hämtade en tröja jag hängt undan. Fan vad ful den var när jag kom hem, usch. Sen har det hänt ungefär nada. usch igen.

Nåja, nu ska jag återgå till min nya drog - En fyra för tre. Nostalgi som aldrig förr.
Jag och Patrix skulle fara på bio idag, men det var fullt. Tur att han är så oerhört romantisk och kompenserar det med att skita i att höra av sig, och lämna mig ensam på en fredag. buhu. och mamma ska fara till ambi, det betyder att jag ska fara till min mamma, sitta där själv med hundarna och tycka synd om mig själv.

Här snackar vi liv med kvalitet.


Jag har ju iallafall Bunny, hon lessnar aldrig på att mysa och pussas med mig :)









Kommentarer
Postat av: Camilla

Naw stacaren då ;/

2009-02-28 @ 07:55:30

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback