Woho

Sitter på jobbet nu och för första gången ser jag fram emot lite nattjobb.
Pattes dator och pappas internet stal jag med mig minsann så det här ska nog gå smärtfritt (peppar,peppar). Får bara hoppas att alla sover hela natten och samarbetar när jag rondar :)

Sitter och dricker andra koppen te, äter världens godaste pepparkakor (nyåkers, kom ihåg), ser på idol, skriver lite timrapporter osv.

Egentligen ska jag och fika nu klockan halv 11, men eftersom att jag hostar som en med kol och är så hes att det bara är jobbigt att prata så ids jag inte gå dit. Vet föresten inte ens vars det är kaffe. Hon ringde och sa "hej det är blabla jag tar fikat ikväll". Okej, men på vilken avdelning jobbar du på då? hur fasen ska jag veta? Orkar inte springa och knacka dörr heller :)

Nåja.. kommer nog bli mycket uppdateringar ikväll när tröttheten smyger sig på. Har dock inte tagit tag i varken potatisskalande, macksmörande, grötkokande eller liknande så nog kommer jag ha att göra nån timme :)

Mitt julschema ligger framför mig och var inte så hemskt som jag minns det. jobbar en natt, på julafton, sen är det 3 förmiddagar, en kväll och en delad tur. + den här natten och de kommande 2. hittills. Mitt i allt hinner jag ju jobba någon dag innan jul också, så nog vet jag jag klarar mig i januari också :P

Nåja, nu ska jag se utröstningen på idol och äta lite mandariner. Halsbrännan är ett faktum, men det är ju så jäkla gott :)

Tudels.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback