snälla!!!!

Hela natten har jag varit rädd för ingenting och gått och längtat till klockan skulle bli halv 5 så jag kunde gå och ronda och slippa vara här själv med gamlingarna på avdelningen..
Väl uppe på en annan avdelning så börjar larmtelefonen plinga i fickan men jag var fullt upptagen med annat och kunde alltså inte ta det. Det är endast en som larmar från den här avdelning och då när han vill ha en blöja, alltså ingen panik.

Det fortsatte larma trots att jag gång på gång tryckte bort det. Efter ett tag gav jag upp och sa "ska bara springa ner och titta vad det är frågan om" Jag passerade larmpanelen på väggen innan jag kom in på avdelningen och jag ser att det är 114 som larmar. Mitt hjärta stannade och jag började kallsvettas och sprang tillbaka till den andra personalen.

rum 114 står nämligen numera tomt eftersom att tanten som bodde där tidigare gick bort här om dagen.

Jag börjar nog bli tokig snart tror jag.

1,5 timme kvar. Låt det nu gå fort!!

Kommentarer
Postat av: julia

låter läskigt, fy :O


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback