Papirkurv

visst ær det roligt att følja mig och mina ytterst intressanta nætter..

jag har fått låna pappas norska kompis dator nu nær jag jobbar. Jag och Patrik hade en "liten" fight innan jag for, eller ja, från jag vaknade tills jag for så jag læmnade hans fula dator hemma och tog den hær istællet, haha.

Jag stør mig hemskt mycket på dessa norska bokstæver. Det var det jag skulle sæga.

Har iaf nyss varit på kvællsfika som idag bestod av:

Førætt: Marabou digestive, pepparkakor och te
Varmrætt: Pizza, både salami och hawaii + vitløksdressing och cola
Efterrætt: Glass och varma hallon, kakor och lite mer te

I vanliga fall består den av en mandarin, te och om jag har tur en pepparkaka.

Det finns inte så mycket att rapportera om ænnu. Ska dra en liten rond och kolla så att alla sover gott och har det bra, sen ska jag fortsætta se på TV tills jag har ork att ta tag i køksgørat. Blø.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback