Hapabanda

Skillnaden på våra "gäng" var att vi ville ha roligt i skolan, och det hade vi, så innihelvete. Vi hade både skitkul och bra betyg. Tydligen spelar det ingen roll om man röker eller inte, man kan få bra betyg ändå.

Nåja, idag har jag sprungit runt i haparanda med mamma, mormor och mormors syster och klämt på bebissaker. Tänk att den f.d rökare som jag kan vara så lycklig med min pojkvän, mitt jobb och vårat kommande barn ;) Sen att jag hade någorlunda bra betyg, trots min last, är ju en sensation.

Haha det här är ju sanslöst. Nu ska jag gå och pussa på min sambo, be om förlåtelse för mina synder och hoppas att han vill ge mig lite massage.

Var jättekul att träffa gammelmommo (mormors mamma alltså) idag, det är ju inte varje dag man gör det. Det finns redan 5 generationer i släkten, men när jag har avlat ska hon bannemig få ställa upp på bilder med alla 5 :)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback