flashback

Vid den här tidpunkten, fast för 2 år sen, så låg jag i min säng med Pottan. Det satt en lampa fastmonterad på min kudde som lös mig i ögonen så att jag inte skulle kunna eller vilja somna. Jag försökte ljuga om att mina sovmasker var bra för ögonen bara för att få slippa ljuset och slumra ett tag. Hon köpte det inte. Pottan var pigg, jag var trött. Vi försökte oss på luciavaka och jag tror att vi lyckades, om man bortser från mina powernaps.

Dagen därpå kom Sara och hämtade oss och skjutsade oss till skolan. Jag och Pottan gick ner i källaren och lyssnade på något band med dom andra i klassen. Skillnaden var att vi vaknade 2 timmar senare och skolan var tom och vi hade ingen aning om vad vi lyssnat på för band och hur alla hade hunnit försvinna.
Jag minns att jag gnällde då för att allt var bättre förr. Men nu gnäller jag igen, och önskar att det var 06-07 igen.


Hittade den här bilden på bilddagboken. Pottan satt alltså fast lampan så att den skulle lysa direkt i mina ögon, och varje gång jag försökte ta bort den så hoppade hon på mig och satt fast den igen. haha. Ja fyfasen..

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback