wååååo

jag tänkte bara meddela herrskapet om att jag slockande när jag slutade 16.00 igår, sov till 01.00 då det var dags för att hämta fyllon i luleå, sen sov jag hela vägen hem till kalix igen, och när jag kom hem däckade jag direkt och sov tills jag började jobba klockan 7. Och inte att man känner sig utvilad, snarare tvärtom.

Idag sa jag till en tant

jag - men du ligger ju som en korv i sängen
tant - jaha men du ser då ut som en korv iallafall.. en köttkorv.

vissa ska man inte skoja med på mornarna :)

aaanyway, nu är jag ledig i hela 2 dagar. fybubblan vad skönt, så jag ska bara vänta på att patte har duschat klart, sen ska vi packa väskan och fara ut till säkis. har varit på apoteket och köpt ett lager med åksjuketabletter. Jag inbillar mig iaf att dom fungerar, inte på mornarna dock.. Usch. Det är det värsta jag vet..

Jaja, det känns som att jag gnällt färdigt här för idag. Återkommer när jag är hemma igen. Då har jag antagligen någon annan sjuka =)

Jo föresten, om mitt korvmående är bättre senare så ska jag och camilla, och kanske carro fara utomlands den 4e september. Känner på mig att det kommer bli tråkigt att fara till amsterdam med patrik och co när jag själv har tabbat suget helt för alkohol. Och när jag är nykter hatar jag exakt alla som dricker, varesig det är ett glas vin eller en platta öl :) så jag och cäm tänkte oss en liten solsemester för att ladda batterierna, och ingenting annat :) mycket bra. jaja, nu måste jag springa. herrå.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback