Jo juste, sa jag det?

nu är jag.. ledig!

skönt som tusan, men ändå som tråkigt. Idag har jag och lussi (jobbarkompis) ägnat oss åt kramkalas hela dagen. Hon har nog mer energi än vad vi alla på jobbet någonsin har haft sammanlagt. Älskar folk med mycket energi, man blir själv mycket piggare och gladare :)

Imorgon blir det en liten vikariefest på b4 kanske? man har ju kommit de flesta vikarier ganska nära så det ska bli råligt.

imorrn blir det även en liten bjudning med camilla. vi ska gulla med hennes puppys och styra lite inför cypern. idag bokade vi in sara på ett hörn också. härligt :) mina 2 favvosar. vi tar saras outlandetoskuld också.

åååh.. kan inte tiden gå fortare? :)


saknar thaimaten jag och den andra camillan åt i florida. fybubblan..

Kommentarer
Postat av: sandra

Vi åker också till cypern snart :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback