Givetvis....

Jag blir riktigt förkyld en gång om året. Oftast på vintern, och då håller jag mig fan sjuk mer eller mindre hela vintern.

Men nej, bara för att jag ska fara utomlands och NJUTA i en vecka så är det klart att immunförsvaret lägger av och jag istället drabbas av 300 graders feber, en snorfull näsa, ett huvud på 50 kg och en ond hals. Vad annars?
Blir så less att jag inte ens orkar gnälla, har nog många andra åkommor att gnälla över :)

Jaja, nog om det då.

I veckan har jag varit och flängt i hela norrbotten känns det som. Har hunnit till luleå på tisdag, till gällivare på onsdag och imorse blev man väckt för att fara till piteå, hamnade snarare i skellefteå. Sen luleå en sväng också.

Nu sitter jag bara och tänker på hur mycket som måste göras och hur lite som blir gjort. Ska städa "lite" tänkte jag, tvätta kläder, hämta en resväska, handla, fara till mamma, hämta lite kläder, för att slutligen bränna och se massa filmer som vi ska ta med oss.

Nå, det här blir nog bra ska ni se.. Tudels.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback