Woho

Idag har jag, berra, ante och brorsan varit i backen och åkt bräda. dom 2 sistnämnda är nybörjare, vilket jag och berra hade väldigt roligt åt. jag fick kramp i magen och käkarna av allt skrattande, haha..

fast vi låg mest i backen och tog det lugnt och pratade i solen. Efter ett tag höll vi på att flyta iväg för att det var så jävla varmt så vi åkte och svalkade oss med burgare och te. Inte illa.

Efter att vi lurat ut dom i skogarna första gången så ville dom inte därifrån. Det slutade med att alla flög som furor och alla barnjävlar körde förbi oss, så vi gav upp och la oss i backen igen och solade..

Nu är det bara att ni vallar brädorna så sticker vi till de större backarna och åker :)



efter allt åkande ville sara ha sällskap på rasten så vi gled omkring och utvärderade våra liv. sen bad jag henne släppa av mig på stan så jag kunde traska hem :)

äh, nu ska jag fortsätta med mitt tvtittande och fiamysande.

later.


Kommentarer
Postat av: Daavd

haha den repliken ville jag inte skriva upp för den använder jag också ;D hahahha


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback