still sober

Varför har inte jag fått något påskägg? (camilla, den var till dig)
Min lillasyster har fått 3 st, och hon vägrar dela med sig. Synd att pappa lämnade framme godiset som är till alla påskkärringar. Hoppas att dom inte hittar hit, för det finns inte längre något att hämta.

Dagen har faktiskt varit mer givande än vad jag hade vågats hoppa på, fast jag orkar inte gå in mer på det.
Nu har jag precis kommit hem och ska sätta mig och leka lite i photoshop för att sen ta en promenad med fia. Mer planer finns inte.

Den flera timmar långa bilturen med Sara och Berra var iallafall mycket givande. Vi hade mycket att prata om, t.ex. hur runda träd det faktiskt finns, hur mycket vi kan äta innan vi spyr upp det och sen nosade vi även lite på utlandsplaner till efter sommaren.

tjoflöjt


världens kanske snyggaste människa.

Kommentarer
Postat av: berra

Hon ser ut som en drag-queen ;D

Postat av: Putte

Det kan jag hålla med om, efter dig alltså :) bara du nu kunde ta och ta efter henne lite mer och tatuera armarna fulla :)

2009-04-10 @ 19:25:18
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hon är HELT KLART världens snyggaste brud..:D

2009-04-21 @ 20:34:42
URL: http://hannavarnamnet.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback