timber falls

fan vad kul det är att ställa väckaren för att stiga upp och ringa massa tråkiga och tydligen viktiga samtal, för att sen sitta i telefonkö i 40 minuter, komma fram till en inspelad kärring som ber mig trycka en etta hela tiden, enbart för att få veta att dom ringer upp 50 minuter senare för att berätta att jag fått fel nummer och ska ringa imorgon igen mellan 8 och 9. GAH!

aja, igår när jag var med kixen sa vi att vi skulle på stan och fixa idag, så det har vi gjort. men mycket mer har inte hänt. ska gå och värma mig i badkaret nu medans lillebrorsan ändå är här och spelar wow eller nåt sånt.

sen visas ju modos match på canal+ så jag måste samla mod för att våga mig ut i vardagsrummet och se den, om nu inte patte kommer hit.




Kommentarer
Postat av: melinda

hehe stacy sexlips va ju ballt ;D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback