på gränsen

nu sitter jag här och äter min frukost - en rostad macka och några glas julmust. ja fyfan vilken kost man har.
patte satt nyss ute och åt i tvrummet och kollade på barnprogram med ida, men nu kom aset in hit och började gnälla :)

kixen ringde och väckte mig halv 10, och som vanligt är jag alltid otrevlig i telefonen. och då sa patte något om att jag alltid är så jävla otrevlig och att det inte är kul att prata med mig i telefonen. så jag strejkade och mitt humör har varit förstört sen dess. blööö..

inatt fick vi något skrattanfall igen, helt utan anledning.. mest för att vi inte hade så mycket annat att göra kanske. haha.

nää nu måste jag snabba mig ser jag, om en halvtimme ska jag vara klar och påväg mot torneå med kixen. lovade att komma och sympatishoppa med henne i nya gallerian.


patte och hans kompis på någon leksaksaffär i luleå :)


se eden lake förresten, såg den inatt och den var skitbra.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback