haha

här om dagen ringde pappa från lastbilen, halvt panikslagen, då han fått en bild skickad till sin telefon.
det var en bild på min 3åriga lillasyster som hade låtit en dagiskompis klippa hennes hår, och pappa ville ha ett nummer till någon frisör.

idag kom ida hit och jag skulle hjälpa henne av med ytterkläderna.

jag - vad har du gjort med håret?
ida - maja har klippt mig
jag - haha
ida - hon klippte mig på dagis och det var inge roligt
jag - nääe, får jag ta av dig mössan och kolla?
ida - näääe
jag - jo men imorgon ska du ju till en frisör så dom kan fixa till det
ida - inte till maja va?
jag - hahahaha nääe

ett tag senare när jag tagit av mössan och jag och pappa bokstavligt talat låg på golvet och skrattade åt henne så kom hon och sa att hon minsann skulle ha en klubba om hon skulle till frisören.

när vi senare gick in i vardagsrummet och skulle slå på tvn tog hon upp pattes keps som låg där
ida - vems keps är det här?
jag - pattes
ida - okej, säg till han att jag lånar den till mitt hår har kommit tillbaka.

how cute.

fast hon passar fan i hennes korta hår. bara man jämnar till det lite så. och luggen finns ju inte längre, men själva frillan är faktiskt fin :) en ojämn och uppklippt bob :P




nu ska jag ut och vandra bort lite bekymmer innan hockeyn börjar.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback