fan

jag stal mormor och morfars dator när jag kom hit och skrev ett jävligt långt inlägg medans jag höll koll på hockeyn. tog bara en paus för att äta och när jag nu kom hit hade wilma, min kusin tagit bort allt och skrivit ett eget litet inlägg.. grrr..

aja, what to do..

vi sjunger singstar som fan nu iallafall, och jag är bäst.
okej, jag ljög. men om några drinkar kommer jag vara det.

ambi blandade en skitgod drink till mig. mangovodka, sprite och tropisk juice. hann knappt känna smaken så hade jag hällt i mig den. mm mm mmmm..
hon har dessutom klippt mig, MYCKET!!! har inte varit såhär korthårig sen i 6-7an tror jag. ser ut som ett litet barn, fyfan.
men jag tröstar mig med att det behövdes, som fan.

näe nu vrålar dom att jag ska komma. mormor sa något om varma mackor också, bra, för jag är skithungrig.

"I love to say your name even when you're not around
I just love the way it sounds it's music to me
I love to dream of you even when I'm not asleep
Baby your love just keeps gettin' deeper in me
Darlin' you are always there
No matter where I am you're never far away from me
And baby you are always there
You're everywhere and you've become a part of me"

Kommentarer
Postat av: AnnMary

jag tycker den var svin bra! :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback