vad händer idag?

varför dubbelbokar jag alltid?
det här har jag lovat/tänkt att jag ska göra idag;
 
- umgås med sara
- pimpa annis cykel
- fara till morsan och hundarna
- fara till farmor och farfar
- gå till kaj och umgås en sväng
- fara till skolan och tömma skåp osv
- städa mitt rum
- hjälpa pappa att städa resten av lägenheten
- packa
- fara och spela fotboll
- fara på stan och köpa lite grejer

vad tror ni jag kommer hinna/orka?
möjligtvis umgås med sara.. om hon kommer hit då såklart.
tråkigt att hallen har blivit nån avlastningsplats där man dumpar alla ens saker när man kommer hem så hon lär nog inte ens ta sig in.

en fråga bara:
varför står det en halvtom(halvfull) ölburk, en äggkopp, en glödlampa, en bh, tärningar, tändare och tvpspel på mitt handfat?
jag har fan ingen aning. äggkoppen gör mig mest frågande. jag äter inte ens ägg och vi äger inga äggkoppar.. tror jag.

Kommentarer
Postat av: Berra

Inte är de väl min halvfulla ölburk? höh ;D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback