strip(p)smeny

det är ju tur att jag har normala kompisar :)



 AnnMary inbjuder dig att starta videoöverföring (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?
 
  Du har accepterat inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).
 
frida säger (21:39):
why? =)
AnnMary säger (21:39):
haha vet inte   jag vill att dsu strippar för mig
 
  Du har slutat se webbkamera med AnnMary.



camilla ringde mig när jag var hos morsan och vi planerade lite inför morgondagen och den kommande veckan som vi ska umgås nonstop :) eller ja, det vet vi ju egentligen inte. men det blir alltid så. för att vi ska överleva har vi tänkt stå och sälja oss utanför snurran nångång mellan 22.30 - 23.00, be there!
hon är hemma från matchen efter 22.00 nångång och fan ta henne om hon inte har någon bil. för jag orkar verkligen inte ligga och löka med henne i min lilla fjuttsäng. (varför gav jag min stora underbara säng till pappa? vavava?)
jag vill till gammelgården och ta jockes halva av deras helt sjukligt underbara säng. det är något speciellt med den. när man lägger sig där tar man sig bara inte upp.

jag hoppas på lite fotbollsnätter också. har varit riktigt sugen hur länge som helst nu. men idag klarade jag inte ens av att hoppa studsmatta utan att halsen svällde igen och jag låg i fosterställning och kämpade för att överleva. okej, inte riktigt så illa. men jag har iallafall ont i halsen.

med camilla är allt så jävla lätt. man skrattar sig igenom dagarna, utan några egentliga orsaker till att skratta. om vi börjar tjaffsa skrattar vi också, antingen för att det vi käftats om är så jävla löjligt eller så är det för att vi inte ens minns vad vi blivit irriterade över. men som camilla säger, vi är nog 2 rätt patetiska människor.
jag ser fram emot en vecka med rostisar, stripsmeny, chickensticks, kladdkaka och allt annat flottigt och gott.
det lär bli några våldsturer runt stan också. vi är bra på det där.. eller ja, jag är. speciellt när sara är med. då sitter jag fram och sara kör och när nåt olämligt offer kommer så lägger jag mig i framsätet och tutar som fan så sara får sitta där och se dum ut. camilla står för skrattattackerna i baksätet. jag brukar även veva ner rutan och dra runken åt dom flesta, givetvis med en huva som maskerar mig. där snackar vi low-life!

jag lär inte sova nåt inatt. jag och pappa har viktiga missions imorgon, och jag kommer springa runt och vara hyper här fram tills dess :)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback