stop bitchin' behind my back

kixen har nu utmanat mig och mitt otroligt snygga betapetnick i en match.
om jag inte missminner mig så är även hon bra på det där med betapet. givetvis efter att ha suttit bakom mig i flera års tid och sett mig lägga rullning efter rullning, samtidigt som hon svurit om hur tråkigt hon har och att jag ska skaffa mig ett liv.

jag känner att allt jag vill skriva är väldigt opassande, precis som mina tankebanor. därför blir det rätt tråkig läsning för de flesta. kanske ska jag gå ut med min superduperhemligablogg som bara snittar ca 50 läsare/dag?! hm.. näe det ska jag nog inte.

jag har en till frivillig kandidat till bion iallafall.
sluta erbjuda er på msn, det räknas inte.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer gärna med dig på bio =) nu har jag erbjudit mig både här, på msn och på betapet-chatten! jag borde ha första plats.

2008-05-27 @ 22:16:22
Postat av: Anonym

Nej, eftersom du är en fegjävel som är anonym och jag är Patrik Lundbäck så borde JAG vara på första plats :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback