sara

nu har jag varit med sara. ägg var inblandat, på flera olika sätt.
påtal om ägg.. en gång tvingade pappa mig och annis att kasta ägg på grannens ruta och sen springa som fan. vi fick 500 kr för eländet.

sara påstår att jag är brunstig och könsmogen, då 90% av det som kommit ur min mun har varit barnförbjudet, som hon väljer att kalla det.

i skrivandets stund känner jag mig rätt brun, men det är jag inte. jag har en vit tröja på mig som jag fått av min mormor. vad är det med mormor och saker egentligen?
alltid ska hon köpa massa saker och skänka till mig. men jag klagar nog inte.

helgens planer håller på att smidas. sara vill "spåra" här i kalix, jag vill ta det lugnt.. utanför kalix. jag vill till torneå. hur fan kan man VILJA spåra föresten? det är det bara sara som vet.

Kommentarer
Postat av: Patrix

det är inte hur man kan vilja Spåra som är frågan, det är hur fan man kan volja till finnjävlarna i torne!

Postat av: Patrix

Jag känner också han, har känt han hela mitt liv, Har varit mer i hans föräldrars hus än mitt eget under många år, so i win!

2008-05-27 @ 18:57:12
URL: http://patrixxx.blogg.se/
Postat av: A

Sara är ju ingen riktig människa så lyssna inte på henne! Far till finland och stanna där :O

2008-05-27 @ 19:03:34
Postat av: frida

du är bara rädd för att hon ska köra en favorit i repris? :)

2008-05-27 @ 19:09:10
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback